1

سلام. من این مثال رو برای کسانی نوشتم که قصد ساخت بازی با زبان پایتون رو دارند اما هنوز اطلاع زیادی از کتابخونه ها و این چیزها ندارند.
خب. اول باید بگم که این مثال با پایتون نسخه ی 3.6.5 نوشته شده. کتابخونه های زیر رو باید در پایتون با استفاده از pip نصب کنید:
pyglet
pyopenal
wxpython
خب. بعد از نصب این کتابخونه ها، محتویات پوشهء pyglet رو در مسیر فلدر اصلی ای که در اون پایتون رو نصب کردید ببرید و پیست کنید. replace میخواد که replace رو بزنید. حالا باید بتونید با این دستور بازی رو باز کنید:
python fps.py
توجه داشته باشید که تمام صداها با این بسته ارائه نشده و شما میتونید فایلی که توی پوشه ی maps هست رو مطالعه کنید و صداها رو هر جور که دوست دارید تغییر بدید. برای اینکه بازی به درستی باز بشه باید صداها رو در پوشه ی sounds داشته باشید. توجه کنید که فایلهای menu.wav که background منوی شماست، menuselect.wav که صدای enter زدن به روی گزینه های شماست و menumove.wav که صدای حرکت بین گزینه های منوی شماست باید در فلدر sounds\relative قرار داشته باشند. و اما لینک دانلود:
http://idt-group.ir/sources/python%20fp … roup.ir.7z
رمز فایل: idt-group.ir
(به بزرگی و کوچکی حروف توجه داشته باشید)
سؤالی بود در کامنتهای همین پست در خدمتیم.
بدرود!